Confuza…

E amuzant cum pe neaşteptate te loveşte în nas. De cele mai multe ori e destul de dură. Cu mine a fost aşa mai mereu.  Realitatea…

Şi e foarte interesant să afli cum te percep cei din jur.  Nu de puţine ori am fost considerată DURĂ…aaa, doamne, ce-mi plăcea… Mă amuza teribil să-mi aud colegele oferindu-mi cu mare dragoste apelative scoase dintr-o carte à la Caragiale. Nu voi intra în detalii.  Mereu am avut un cult al detaliului. Mi s-a confirmat şi la ultima evaluare.  O evaluare „romanian style”,  adica într-un stil uşor punitiv şi  după care am aflat cu consternare că inclusiv calităţile pot fi potenţiale defecte. Da, da. Nu râdeţi. Ştiaţi că a fi „self-confident” nu e chiar atat de bine ?  Poţi să induci lumea într-o stare de confuzie totală. V-am „confuzat” deja ? Îmi cer scuze.  Ah, retorica mi se trage de la Maupassant. Am citit azi câteva cronici. Analiza pe retorică… Bine că le-am citit.  Acum ştiut ce înseamnă „exorde” şi „elocutio”… Ba chiar pot să le identific pe text.

Am început să regret de ceva vreme că nu mai aloc timp prietenilor. Ştiu câteva persoane care mi-ar aplica nişte scatoalce pe spinare pentru momentele speciale pe care le-am ratat. Nu a fost cu intenţie… pur si simplu, timpul…

Lasă un răspuns

