Din pacate nu le am datate, dar, vă rog… râdeţi pe săturate !!!

Aseara mi-am regăsit poeziile din liceu. Am râs cu lacrimi… Teancul de foi este generos, dar am facut o selecţie. Titlurile au fost puse acum pentru a reliefa penibilul, scuze… grandoarea momentului în care mă aflam. Iata ce debitam eu în tinereţe:

Am iubit şi eu cândva…

„Dragostea, o iluzie puerilă,

O scânteie, o dorinţă infantilă…

Ciorchini de lacrimi de mărgăritar

Cad lin ca frunze de arţar

Şi-ating solul în cădere

Ca inima lovită de a dragostei plăcere.”

…………………………………………………

Şi ghetarii de topesc (colegele FJSC-iste ştiu că asta era titlul pe care vroiam să-l pun la emisiunea ECO, la plesneală, desigur) sau Zboară, ursule ! Zboară !

„Mii de fulgi zboară deasupra noastră,

Acoperindu-ne cu mici stropi de cristal,

Iar haina iernii alb-albastră

Aruncă fiori de gheaţă alb-coral.”

…………………………………………………

Spuneţi DA „Sănătăţii mentale” !

„Sunete, şoapte, durere,

Lacrimi, moarte, decădere,

Senzaţii, percepţii total eronate,

Idei imposibile, uşor deplasate.

Dragoste, durere supremă,

O mare de lacrimi, o pată eternă,

Oare e vie ? Simţi când te cheamă…

Apoi te loveşte, exact ca o palmă.”

…………………………………………………

Apoi am mai crescut un pic… revin cu alte perle existenţiale după o scurtă pauză publicitară.

Lasă un răspuns

