Craciun in Sinaia

Acum cateva clipe am ajuns acasa. Am petrecut patru zile minunate in Sinaia. Am avut parte de zapada, muulta zapada, colinde,  mancare buna, reni ( doi la numar „atasati” de sania mosului in noaptea de Ajun, in centrul orasului ) si nu, nu mi-a lipsit odioasa zapaceala din Bucuresti.

Am facut 300 de poze  (isterizand lumea din jurul meu:P ) dar a fost fain.. mi-am relaxat neuronii care s-au stresat la loc in tren :)) unde doi dracusori de copii mi-au trancanit in cap 2 ore, in mod constant, sub privirea „atenta” a scumpei lor mame. Sa traiti, doamna ! Aveti niste odrasle „minunate”…

Sinaia nu a fost plina de turisti asa cum trambitau posturile de televiziune. Dimpotriva. Cazarea excelenta, mancarea super, preturile ok pentru perioada asta a anului si liniste cat cuprinde… sau poate am avut eu noroc ??:)

CRACIUN FERICIT !

3 gânduri despre „Craciun in Sinaia

  1. Nice pictures doamna. Speram ca te-ai calmat destul de tare la Sinaia ca sa faci fata la tot anul care vine :))
    Pup u

Lasă un răspuns

