Mea culpa…

2009 începe deja să-mi displacă.

Pot să mă întorc în 2008 ?

Sunt ipocrită dacă spun că aş fi schimbat ceva în 2008… deci, pot să mă întorc ?

Desigur, nu.

De ce ?

Pentru că simpaticul Univers în care locuim are căile lui necunoscute de a mă scoate din sărite.

Aşadar, în 2009 am decis să mă cert cu El.

4 gânduri despre „Mea culpa…

  1. da, iar urmatorul pas va fi sa ne filmam in timpul celei mai crunte betii, pe melodia de capatai a lui Guta…..

  2. mea culpa???
    Noooooooo, nu esti tu. Cherie se poate si mai rau. cum ziceai 2009 abia a inceput :)).
    C u tommorrow in aceasta ordine de idei .

Lasă un răspuns

