Eurovision

Am ascultat toţi câştigătorii Eurovisionului începând din 1956 până în prezent.

Cea mai reuşită piesa ieşită din Eurovision (in my humble opinion, of course) este cea pe care vi-o propun spre audiţie – Johnny Logan, câştigătorul ediţiei din 1987.

O piesă din vremurile în care oamenii mai simţeau câte ceva din magia muzicii şi gustau din note cu plăcerea cu care guşti dintr-un vin bun.

O piesă care reuşeşte să mă facă să visez… „Hold me now”… Click pe ea, dragilor:)

Hold me now – Jhonny Logan

8 gânduri despre „Eurovision

  1. Am incredere in gusturile tale de cunoscătoare, dar mie nu mi-a plăcut nici una de data asta 😦

    Zi faină

  2. Silvana…
    incontestabil, cind vorbim de muzica mergem intr-acolo, la acei ani buni… Poate chiar fara a cauta o piesa anume ori o editie de festival anume, sau un top… Cel mai mult mi-a plăcut însă cum ai spus despre… gustarea din note ca dintr-un vin bun… Asta mă duce cu gîndul la un soi de oenologie a muzicii… Poate voi incerca sa scriu despre asta… 🙂
    Cele bune
    Flavius

  3. Cu ocazia inaugurării linkului nostru comun in blogroll, iti dăruiesc un poem de Nichita Stănescu si urarea de a ajunge blogul tău exact unde ți-ai propus:) Poemul nu are legătură cu vreuna dintre noi două, poate doar părul tău frumos care merita și el un poem. Nealcoolizat , însă!

    A mea

    Singurateca ea mă asteapta să-i vin acasa,
    In lipsa mea ea se gindeste numai la mine,
    ea cea mai draga si cea mai aleasa
    dintre roabele sublime.

    Ei i se face rău de singuratate
    ea sta si spala tot timpul podeaua
    până o face de paisprezece carate
    si tocmai să calce pe dinsa licheaua.

    Ea spala zidul casei cu mâna ei
    si atirna pe dinsul tablouri
    ca să se bucure derbedeul, e-hei
    cazut de la usa-n ecouri.

    Ea isi asteapta barbatul betiv
    Ca să-i vina acasa
    si degetele albe si le misca lasciv
    pentru ceafa lui cea frumoasa.

    Pregatindu-i-le de dezbatat
    ea tine în boluri si zeama acra,
    parul lung si negru si-l intinde de la usa spre pat
    să nu greseasca barbatul niciodata
    drumul predestinat.

  4. Pingback: Votez cu Dalma! « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

Lasă un răspuns

