Vânzătorul de iluzii…

Ţi-am spus ce o să fac cu DAR-ul tău ?

DAR-ul acela care răpăie-n cutie, înfundat ?

DAR-ul pe care mi l-ai oferit şi pe care am valsat?

Îţi spun acum că te invit să-l returnezi

La adresa din mandat.

Şi spune-i vânzătorului de vieţi,

DAR-UL… a fost refuzat.

Că l-am testat ca pe-un parfum,

Că l-am ghicit ca pe-o cafea,

Că l-am gustat ca pe-un şpriţ bun,

DAR că acest DAR nevinovat

S-a transformat treptat, treptat,

Într-un DAR de lepădat.

Şi că oricât mi-ar fi de drag

Darul tău din suflet dat,

Când TU eşti pe post de negustor

Sunt obligată să-ţi refuz

DAR-ul amăgitor.

Adresa o găseşti uşor:

Atriul 1, Ventricul 2

Strada Dorinţelor, colţ cu Amăgirilor,

Şi când ajungi în faţa uşii,

Nu te obosi să suni.

Intră…

Uşa e deschisă…

DAR nu-ţi lăsa pantofii-n drum.

Hallelujah (Leonard Cohen) – Allison Crowe

Lasă un răspuns

