Acum sunt… chiar daca am fost acum o secunda… si voi fi peste alte doua.

Exista oare o metoda prin care poti sa dai drumul la trecut ?  Anuntati-ma daca exista. Eu nu am gasit, dar caut. Vreau un burete cu care sa sterg trecutul. Daca se poate, ceva satenat si catifelat care sa stearga ca prin vis amintirile. Da, m-am hotarat sa uit pana cand nu voi mai avea ce sa uit. Nu vreau sa stiu ce a fost sau ce va fi, vreau sa stiu ce este. Un om cu prea multe amintiri ramane ancorat in trecut, iar ancora aia este una pe care greu o ridici. Unul cu prea multe sperante, se ineaca in deziluzii.

Si chiar nu vreau sa dansez printre scenarii ipotetice. Poate da, poate nu… Poate…Nu stiu… Posibil… Detest incertitudinea zilei de ieri si a celei de maine. Abia o suport pe cea de azi. Mereu ma impiedic de ea si cad. Cad brutal, cu zgarieturi, cu dureri si cu regrete.

Nu-mi plac nisipurile miscatoare. Senzatia de anormal si de instabilitate ma sperie.

Am aflat inca o data ca oamenii sunt egoisti. Cum ? Unii dintre voi spun ca nu e asa ? Lasati-ma sa  „hahaha” !

Totul este determinat de o conjunctura anume, asa cum ar zice un amic de-al meu. Totul este premeditat, totul este un joc. E o lupta pe care, din moment ce refuz sa o recunosc ca atare,  o pierd de fiecare data. Ma irita faptul ca atunci cand „adversarul” te stie cu garda jos, „ataca” la putere maxima.

Am decis sa arunc totul in trecut si sa inchid usa. Mi-a luat ceva vreme pana cand am reusit sa ma obisnuiesc cu ideea. E greu sa renunti la lucrurile la care tii. E greu sa te rupi de amintiri. E greu sa spui stop. E tare greu… mai ales cand nu stii cum si nici nu vrei.

Did I ? I quess I did…

Am inchis usa, am aruncat cheia in trecut si cum trecutul il reneg, nu voi mai gasi niciodata cheia.

11 gânduri despre „Acum sunt… chiar daca am fost acum o secunda… si voi fi peste alte doua.

  1. daca gasesti acea metoda…eu vreau doua bucati…vreau o supradoza..:)

  2. AS VREA SA CRED CA NU VEI MAI CAUTA NICI CHEIA SI VEI SCHIMBA SI YALA DE LA USA AMINTIRILOR TALE SI VEI INTRODUCE UN ALT DECOR IN INIMA TA CU MULT SOARE SI FLORI , CU MULTA SPERANTA SI CURAJ PENTRU UN NOU INCEPUT …..PUPICI

  3. Gata, mama ! Se ia un burete, se sterg amintiri si gata. Ia uite ca a si trecut:)).
    Da, domnle, ai perfecta dreptate. Ma duc la Ikea sa iau un tapet nou, cu flori si soare, speranta moare ultima deci nu-i bai, curajul…mmm, aici stau destul de ok, for a girl, iar asta cu cheia am zis deja ca am aruncat-o. Nu, cherie ? Fara cheie, fara trecut. Fara yala, nu am unde sa bag cheie, rezulta fara trecut. Fara trecut nu sunt amintiri. Fara amintiri, nu am un decor. Traiasca prezentul ca viitorul nu suna bine !

  4. si totusi esti un „produs” al trecutului tau, care in prezent se cizeleaza pentru un viitor incert!
    daca vrei sa uiti trecutul, sa stergi amintirile, de ce mai pastrezi poze? ar trebui eliminate: prin simpla prezenta iti alimenteaza memoria trecutului.
    sa uiti trecutul nu este o solutie, sa te impaci cu el si sa treci mai departe este o solutie: sa vezi ceea ce-ti determina dorinta de a-l uita si sa iei o atitudine in sensul asta.
    sa ocolesti in viitor problemele trecutului.
    se zice ca totul revine in timp, la alt nivel si de multe ori in aproape aceeasi forma.
    Eu unul constientizez orice lucru care m-a marcat candva si ma ajuta sa ma incurajez pentru prezent (simt ca orice experienta traita te intareste, daca reuesesti sa ii faci fata)

    iar trecutul e imposibil sa aiba doar amintiri nefaste, asa ca…

  5. Si eu constientizez lucrurile care ma marcheaza si da, intr-o oarecare masura asta te ajuta in prezent sau intr-un viitor oarecare. Dar asta nu inseamna ca pe viitor poti ocoli problemele trecutului de fiecare data. Chiar daca ai toate semnalele de alarma si stii ca 70% nu e bine ce faci pentru ca ai mai facut-o si data trecuta si nu a mers asa cum ti-ai dorit, la un moment dat exista posibilitatea sa „go for it” in ciuda consecintelor.
    Nu am fost suficient de explicita. Ma refeream la o parte din trecut, nu la intreg trecutul meu. Sunt intr-adevar produsul lui si ma mandresc cu el. De impacat, nu cu trecutul propriu-zis, cu personajele si actiunile lor care se regasesc in acest mirific trecut.

  6. aici vroiam sa ajungem.
    si acum iar o sa zici ca e banala expresia aia: „TIMPUL LE VINDECA PE TOATE” insa chiar asa este.
    am avut o perioada de vreo 8 ani de zile in care imi ziceam ca daca reintalnesc o anumita persoana va fi iesi ceva foarte urat (pt persoana respectiva, vroiam sa ma razbun) insa apoi mi-am dat seama ca mi-e mai simplu sa trec peste si sa iert ce mi-a facut si acum chiar sunt impacat cu mine insumi. nu mai am acea povara pe suflet si in constiinta.

    in timp DESCOPERI ALTE LUCRURI care sa iti canalizeze energia, sa iti indrume modul de viata, de care sa te atasezi… tot ce este important este sa nu faci ca umbrele trecutului sa iti orbeasca aceste lucruri si sa treci pe langa ele fara sa iti dai seama.

    sper ca perioada asta de negare in care te afli sa nu te schimbe. esti doar mai „calita” sa zicem asa. bucura-te pentru asta!!!

  7. ‘Calita’ is my middle name:). Eu nu ma razbun, in general. Nici pe oameni, nici pe actiunile lor. Imi doresc sa le arat unde au gresit fata de mine, de cele mai multe ori, reusesc. In cazul in care nu se poate acest lucru, timpul intr-adevar mi-a aratat ca are modul lui de a pune lucrurile in ordine.

  8. Pingback: Erased – Raspunsul la dilema ta in ceea ce priveste starea mea conflictuala « Addicted to LoVE

  9. multumesc pentru postul aditional.
    si uite asa, revenim la ideea ta initiala: punem capac, lasam ce a fost acolo unde trebuie si mergem inainte:
    cu ignoranta, cu optimism, cu atentie la lucrurile care chiar merita, cu iubire pentru cei care sunt capabili sa primeasca asa ceva, cu pofta de viata si de lucruri frumoase.

    si vorba aceea:
    “VIATA E SCURTA, INCALCA REGULILE, IARTA REPEDE, SARUTA INCET, IUBESTE CU ADEVARAT, RAZI NECONTROLAT, SI NU REGRETA NIMIC CARE TE FACE SA ZAMBESTI ! “

  10. Incercarea de a uita o persoana iubita este ca si cum ai incerca sa iti amintesti o persoana pe care nu ai cunoscut-o niciodata. Dar de ce ai vrea sa o uiti? sau de ce sa iti uiti trecutul?Relatiile d orice natura pe care le avem/avut sunt o parte din noi. Unele ne schimba perceptia asupra noastra in bine, altele in rau. Partea buna este ca mereu se va gasi o persoana care sa repare ceea ce alta a stricat. Trecutul iti apartine si doar in momentul in care il vei accepta ca atare, fara pareri de rau te vei putea elibera.
    Se spune ca cele mai inflacarate iubiri au si cel mai rece sfarsit.. eu prefer sa cred ca o relatie nu se sfarseste ci doar… se transforma.
    Se intampla in viata sa ne izbim de lucruri de care doar auzisem si ne bucuram ca noua ni s-au intamplat…
    Eu ca si majoritatea oamenilor, am plans, am ras, am facut bine am facut rau, am iubit, am fost iubita,am tradat, am fost tradata, am cazut, m-am ridicat…dar mai presus de toate prin fiecare sentiment pe care l-am incercat am simtit ca traiesc.

Lasă un răspuns

