Erased – Raspunsul la dilema ta in ceea ce priveste starea mea conflictuala

Hei, Nikoss, stii cum se trateaza prezentul/trecutul care doare ? Prin nesimtire. Ma autodeclar „nesimtitoare”. Daca altii pot, eu de ce nu as putea ?

Ma vei intreba cum am ajuns la aceasta (ah!) concluzie. Mi s-a confirmat azi ca pentru unele lucruri chiar nu se merita sa te agiti atat de mult. Life’s a bitch doar cand o lasi sa fie. De data asta, a aparut un bitch mai mare decat ea.

Intotdeauna am acordat atentie detaliilor si am citit prea mult in cuvinte. Nu am stiut sa fiu egoista si sa ma pun pe primul loc niciodata. Altii au putut.
Cateodata, faptul ca nu esti superficial strica si strica rau.
In the end, lumea in care traim este twisted si va ramane twisted.
Nu vreau sa fiu eu ultimul mohican. Personajul asta exista doar in fairyland si persoana care credea in fairyland nu mai exista… din  pacate.

Un gând despre „Erased – Raspunsul la dilema ta in ceea ce priveste starea mea conflictuala

  1. DA.
    desi e greu, asta e lucrul cel mai bun de facut. nu poti avea pretentia ca vei schimba lumea, societatea dezaxata si vesnic in tranzitie in care traim.
    Mi-amintesc o idee din „A beautiful mind”, care zicea ca optim este ca interesele tale sa iti aduca tie un bine si grupului tau si in final ambele parti sa aibe de castigat.
    Dezechilibrele apar atunci cand grupul este afectat de o perceptie gresita asupra realitatii, iar lipsa de vointa si constiinta il avariaza prea mult… atunci, oftezi si treci mai departe.
    Macar o parte din el sa razbeasca (TU), pentru ca pana la urma O VIATA AI.
    Trebuie sa invatam sa fim si „nesimtitori”, cum bine zici. Nu pare sa sune atat de bine, dar e SANATOS macar… pentru mintea si spritul nostru.

    Asadar, cu prima ocazie, trebuie sa ciocnim pentru NEPASARE si beneficiile ei.

    si cat de buna e starea de NArcoza pe care ai invocat-o in titlu. sa simti ca nu te poate afecta nimic, ca exista doar relaxare. pare ireal si chiar este, dar cu un efort de vointa poti sa te imunizezi pentru cateva momente.
    cam o saptamana si mai bine, am trecut printr-o stare de antisocializare, care sincer, imi prindea de minune. sa stai in carapacea ta, sa nu fii deranjat de nimeni si nici sa nu cauti sa deranjezi. e minunat.

Lasă un răspuns

