I’m back

Sa ma scoata wordpressu’ pentru neutilizarea contului, nu alta. Nici userul nu-l mai stiam. Rusinos, dar I’m back. Am ratat niste evenimente importate sau mai putin importante, dar nu cred ca simteam nevoia sa scriu despre ele.

Am petrecut 8 zile minunate in Neptun Olimp,  hai 7, ca a 8-a s-a sfarsit cam prost, prietenii stiu de ce , dar daca pana acum nu a dat nimeni cu masina peste mine e ok.  Litoralul cam pustiu, dar a fost bine asa cum a fost. N-aveam nevoie de excese. Viata mea zilnica e un exces. Macar in vacanta sa uit de ea.

Am petrecut 3 zile frumoase la Brasov si dupa ce l-am vazut pe Tudor Chirila live la Cerbul de Aur, pot spune cu mana pe inima ca desi nu eram fan,  Tudor, mami, tot respectu’. Ai dat tot ce ai putut din tine pe scena si nu multi ies la 3 bis-uri, reale, nu din alea de se pun clapangii sa bata ca sa mai iasa stimabila formatie sa-si cante la bis o piesa de pe noul album . By the way, cand tu ii faceai curve pe politicieni, Geoana si cu „patronu’ ” IMMurilor erau in primele randuri, dar de atunci pana acum, stii deja asta.

Azi, veneam si eu ca omu’ de la servici pe la 21:00 si dupa ce m-a acostat un betivan de Bucuresti, din specia cocalarus masculus pe langa santierul minunat din zona Victoriei – banca Millennium, mai exact. Am intrat in metroul cel de toate zilele  (Doamne cat de mult imi doresc o masina in aceste momente)  unde in loc sa fiu „orbita si asfixiata” de mirosul de transpiratie cel de toate zilele  (Jojo, iubita, degeaba le zici tu de Fa si de Rexona sau la ce mai faci tu reclama impreuna cu domnisoara care tine un porc la axila ca va agitati degeaba. Astia daca nu put a transpiratie, put a alcool. Si daca nici a alcool nu put… put pur si simplu ) revin, de ce credeti voi ca am fost orbita ? Initial am dat vina pe lentilele de contact: recunosc, nu le pun in solutie in fiecare seara si nu de putine ori am dormit doua-trei zile cu ele la ochi.  Sa vezi si sa nu crezi, nu ele erau de vina pentru ca nu doar ochii mei se bulbucasera, toti din vagon aratau a „drogurile salveaza vieti”. Doua papusele blonde… fratilor, am vazut gagici bronzate la solar care aveau culori ciudate, dar astea erau pamantii. Inca mai erau pamantene, dar culoarea lor tindea spre negru-gri. Ba mai mult, una era data si cu negru pe la ochi si ranjea cu o fasole de toata frumusetea albita la „dentolog”.  Probabil ca frecventau acelasi solar defect pentru ca imparteau the same colour – United Colours of Cancer.  Simteam nevoia sa ma duc pe langa ele sa vad daca nu care cumva miros a ars. Fetele erau vesele, probabil ca-si cumparasera un outfit nou pentru un eveniment marca „fitze in the city – am bou cu 4X4”. Mai era cu ele si prietenul lor melanomul care le va astepta peste cativa ani la iesirea din Fundeni, dar erau mult prea distrate ca sa-l vada.

„[…]te ajuta sa ai o impresie buna despre tine. Cu cât te simti mai bine în pielea ta, cu atât doresti un surplus de sanatate, aceste lucruri dându-ti încredere în relatia cu alte persoane.” – am gasit acest text pe un site de profil care spune ca solarul e the shit, God-ul noilor tendinte si ca dupa ce te duci acasa, prietenul iti va fi „cea mai fidela fata” pentru ca semeni cu Vanessa Williams, iar vecinul de la 4  iti va spune „sarut mainile, stimata doamna”, refuzand cu vehementa sa-si mai lase cainele sa faca pipi pe presul tau de la intrare. Nu stiu cat de bine simteau ele in pielea lor, dar cert e ca pielea lor nu se simtea deloc bine pe ele.  Striga sarmana in cute largi, cazute claie peste gramada in jurul gatului… dar nu o auzea nimeni.

Mai jos cateva link-uri „utile”. In seara asta imi scot lentilele. De maine nu vreau sa mai vad femei pamantii.

A ajuns sa faca chimioterapie din cauza solarului

Internata cu arsuri pe 70 la suta din corp dupa ce a fost la solar

Risc mai mare ca la soare cu bronzarea artificiala

100 de britanici mor anual la solar

Cam atat, e 12 fara 10. I’m back, cum ziceam.  Multumesc celor care mi-au fost aproape in tot acest timp: familiei, prietenilor, vecinilor  si in special WordPress-ului care mi-a curatat panzele de paianjen de pe aici :). Am vazut ca ati facut cateva update-uri. Le testez maine, la prima ora.

Nighty night !

Zbye !

8 gânduri despre „I’m back

  1. Asa deci… Ai fost in BV si pe mine nu m-ai sunat. urat… foarte urat…

  2. Bine-ai revenit cu picioarele pe pamantul Bucurestiului. 🙂
    Buna atitudine pentru reinceperea noului sezon de blogging! 😀

  3. De ce nu as fi in tara? Draga mea, pana nu dispare rasismul din Italia nu calc pe acolo. Si cum acest lucru nu o sa se intample, imi ramane sa vizitez celelalte 190 de state 😛

Lasă un răspuns

