Pasi pe sticla…

Am calcat pe sticla cu gratia unei androgine,

Atunci cand am pasit pe geamul vietii alunecos.

Si am crezut ca lumea ne apatine…

Am crezut… si cu ce folos ?


Am cerut ce credeam ca mi se cuvine…

Dar am picat de la inaltime… impinsa de tine.

Am cazut pe rece, pe teren stancos.

Am crezut… si cu ce folos ?

Acum am o creasta de piatra in inima,

Am o creasta de piatra in simtire

Si o alta in daruire.


Am crezut… si cu ce folos ?

Am ajuns in punctul zero,

Cand geamul de sticla pe care mergeam s-a spart

Si bucati de viata ne despart.

Am crezut… si cu ce folos ?

Am ajuns in punctul mort,

Cand cioburile in care credeam ca o sa ma tai,

Falseaza acum pe post de evantai.

Am crezut… si cu ce folos ?

4 gânduri despre „Pasi pe sticla…

  1. ….esti frumoasa si cand esti suparata si ganditoare……. iar ptr versuri nota 10 dar lasa-le in trecut si uita …. ai toata viata inainte …….pupici

Lasă un răspuns

